fredag 20 februari 2009

Ett litet tips!

Jag kikar in lite snabbt för att önska er en trevlig helg! Jag vill också tacka för alla rara kommentarer ni lämnar här hos mig, jag läser dem noga och blir lika glad för varenda en! Och så är det ju så kul att kika in till er och hitta till nya, inspirerande bloggar!


Jag vill också passa på att tipsa om en tävling med finfina priser.

Det är Hanna i Det stora grå huset som lottar ut de här vackra sakerna från butiken IDéA i Borlänge. Kika in här om du också vill vara med och tävla!

5 kommentarer:

  1. Så vackra priser.

    Hoppas nu vi får massor med sol så man kan ta sin söndagspromenad.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för tipset!
    Trevlig helg.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej! Är nykomling här - du har en fin blogg. Och tack för tipset!

    SvaraRadera
  4. Är ju så klart redan med i tävlingen. Den ljusstaken bara måste jag ha. Tur att jag ska till Borlänge i veckan då ska jag ta mig till IDéA som jag faktiskt inte varit till tidigare.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig blogg du har med alla mysiga bilder. Återkommer!

    SvaraRadera

Så kul att du lämnar en kommentar!
Tack!