lördag 31 januari 2009

Vad gör ni ikväll?

Vi kollar på Körslaget på TV 4 och röstar lila, så klart!


S, 5 år: Heja Hanna och hennes kör!

S, fem år, ropade upp mig till sitt rum härom kvällen. Hon hade skrivit och satt upp de här lapparna på sin dörr, och var så klart mycket stolt!

Hon har redan planerat sin outfit för kvällen också, och lagt fram allt på en köksstol... Lila! :-)

Hela vår lilla stad är "lilafierad"!

Och om Team Hanna vinner skänker de en halv miljon till föreningslösa ungdomar här i Bollnäs - det vore ju himla bra! Så rösta lila ni med! :-)

8 kommentarer:

  1. Hej Helena!
    Kul att en till från Bollnäs hittar till mig!
    Har själv bott där :)

    Lycka till i tävlingen!
    Ha d gott!

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Klart jag röstar då!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hittade just hit till din blogg via en annan bloggare. Alltid lika roligt att hitta nya fina bloggar att besöka, jag kommer tillbaka.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vilen tur att Hanna vann. Hoppas att allt är bra med dig. Imorgon ska jag träffa Hanna (Stora grå huset) när jag ska på bloggträff i Borlänge.

    Ha en skön helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Tack för din gulliga kommentar hos mig.

    Tänk att någon ville slänga dedt där fina bordet och stolen du visade i ett tidigare inlägg.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Så gulligt av lilla tjejen att skriva en lapp!
    Och klä sig i lila. Vi röstade på Hanna trots att vi inte bor i Bollnäs. Kände bara mer för henne helt enkelt...KUl att dom vann!
    Tack för rara ord hos mig, gör mig glad!

    SvaraRadera
  7. Vilka gulliga lappar din dotter gjort. Det är så sött när de börjar skriva själva.

    lila, hon är ju värsta innefreaket :D

    Lycka till inne hos mig

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Hej! Vad kul att du bloggar igen! Tror vi var många som höll tummarna för Hanna/ kram Helena

    SvaraRadera

Så kul att du lämnar en kommentar!
Tack!