måndag 6 april 2009

Prickar och paus


Nu tar jag en liten bloggpaus! Vi får väl se hur lång eller kort den blir...

Jag har börjat jobba igen och ska snart börja plugga också, så det tar en hel del tid och energi. Dessutom ska vi alldeles snart fira sexårskalas, och påsk förstås. Det blir lite mycket de närmaste veckorna helt enkelt, så bloggen får vila.

Eftersom min kamera krånglar så återanvänder jag några prickiga bilder från april i fjol - jag och S, min lilla hjälpreda, fikade och vårstädade på kolonilotten medan lille V sov gott i barnvagnen. En riktigt mysig dag! Och tänk så fort ett helt år går...

Njut av vårvädret nu, det tänker jag göra! :-)
Kramar Helena

15 kommentarer:

  1. Hej Helena!
    Stort tack för ditt stöd i tävlingen... hu, det känns tufft det där. Önskar dig en skön bloggpaus, och måste erkänna att jag gärna skulle ta en jag med... Nu går det tyvärr inte....

    Hopppas att allt är bra med dig och de dina... Din stora lilla sötis speciellt...

    Kram på dig, och tack igen!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst ska det bli härligt med en riktig uteplats! Det blir ju ett extra rum, även om vi inte kommer att glasa in så kommer det att göra sån skillnad. Som det är nu måste vi ju gå ut på framsidan av huset för att komma till baksidan och det känns så tråkigt, att bära mat och fika så långt! Jag önskar dig glad påsk och en skön bloggpaus och hoppas du kommer tillbaka snart! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. *fniss* ANAR nästan att du gillar prickar!!! =) Vilken otroligt mysig blogg, kommer att kika in här igen när du pausat färdigt =)

    Va kul att du vill vara med och tävla om en skål från Greengate =)

    Ha en fin vecka! Kram H

    SvaraRadera
  4. Hej! Fina bilder du visar oss!
    Ha en jättebra bloggpaus så hoppas jag vi hörs snart igen:)

    Glad Påsk!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Härliga prickar du visar! Ha en skön bloggpaus och jag hoppas att du hittar inspirationen igen!
    Kommer att sakna dig :)
    Kramar C

    SvaraRadera
  6. Ja det är mycket just nu. Här blir det inte så mycket dator tid heller. Ligger efter en del med en kurs som jag går så jag ska ta mig i kragen när jag är ledig nästa vecka och jobba i kapp. Måste få lite disciplin. Njuta av solen behöver man också för att få ny energi. Ha det bra och sköt om dig!

    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. DET ska jag också göra - njuta av vädret :) Det är helt underbart! Och ibland blir det för mycket att göra bara, det är helt förståeligt. Välkommen tillbaka igen när det passar bättre.

    Kram Jenny

    P.S. Och lycka till nu med allt jobb + plugg! D.S.

    SvaraRadera
  8. Lycka till med jobb och pluggande! Hoppas att du snart känner att du har tid och lust å börja blogga igen, för din blogg är verkligen mysig!

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Hittade hit.. fin blogg!! Ja, ibland behöver man en paus när det blir mycket runt om. Ha det gott.Kram Lenita

    SvaraRadera
  10. Lycka till med allt som ska fixas. Vi ses sedan igen!

    SvaraRadera
  11. Din blogg är en fröjd för ögat!!!!!!
    Hoppas att du har en skön sommar!

    SvaraRadera
  12. Helena!! Vart har du tagit vägen, så länge sedan vi hördes. Hoppas att allt är bra, här är det tumult som vanligt
    kram Malin

    SvaraRadera
  13. Ok, då har du alltså gett upp bloggen för tid och evighet :-) Är väldigt nyfiken hur du mår.
    kramis Malin

    SvaraRadera

Så kul att du lämnar en kommentar!
Tack!